A férfikódex

Gentlemonkey

A tökéletes férfi - Bemutatkozás

2014. október 15. - maka

Nem vagyok jobb nálad.

Csak egy 24 éves srác vagyok, aki nem talált még ilyen blogot. Vagyis talált, csak nem volt megelégedve velük. Úgy gondoltam írni kéne egyet saját ízlésem szerint. Eddig nem alkottam egyáltalán a témában, most megpróbálom. De ne is foglalkozzunk velem. Nem én vagyok a lényeg. Mi, férfiak vagyunk a lényeg. Te vagy a lényeg.

Annyit kérek csak, hogy jegyezd meg: nem vagyok jobb nálad.

Elsődleges célom az lesz, hogy felhívjam figyelmed szerintem mire kell figyelned az életben. Neked, mint férfinak, hogy sikeres legyél a munkád során, a nők terén, a barátaid körében. Pontosabban: hogy még sikeresebb légy. Mert mindened megvan, csak lehet nem megfelelően használod.

Amit leírok, az nem szentírás. Azt fogadsz meg belőle, amit csak akarsz. A blognak nem az a célja, hogy macsó-droidokat képezzen mindenkiből, szimplán egy állandóan elérhető jótanács- és segítségforrásnak kell felfogni. Hidd el, nem kevés kifogásolnivaló van személyemben is, amire lehet te tudnád felhívni a figyelmem. Az írás közben én is rengeteget fogok tanulni.

A kitűzött cél, hogy a női társadalom elismerően csettintsen ránk. Meg persze, hogy mi is egymásra. Reménykedem benne, hogy megtalálom azt az igényes közönséget (akár hölgyeket is?), akiknek érdemes leírni magam és mások meglátásait, hogy hogyan legyél egy társaság kiemelkedő tagja; egy lány álompasija; egy férfi, akiben nehezen lehet hibát találni.

Az út hosszú, de biztos vagyok benne, hogy mindannyiunkban megvan az, ami a lépések megtételéhez szükséges. Mert lehetsz irdatlan jóképű, ha nincs jó kisugárzásod; lehet elképesztő tested, ha mellette nem tudod hogyan kell bókolni; lehetsz elképesztően éles elméjű, ha a lustaságod hátráltat - ahhoz, hogy a "teljes csomag" meglegyen benned, fejlesztened kell magad. Ismerd csak be magadnak. Nekem nehezen ment.

A blog természetesen nem a zokni-papucs típusú hibákra fogja felhívni a figyelmet, sokkal gyakorlatiasabb dolgokra kell gondolni. Érdekel, hogy szerintem mi a legjobb módja egy lány megközelítésének egy buliban? Vagy ha esetleg komolyabbra fordul a dolog, mégis mit kotyvassz neki össze az első közös vacsorátokon? Esetleg hogyan szívasd meg haverjaidat egy sör meghívást kiharcolva? Lehet megtalálod majd itt, hogy miért nem jön be lányismerőseidnek az öltözködésed. Vagy hogy mi az a két mondat, amivel elcsíped főnököd vagy tanárod rokonszenvét. Hogyan vigyél rendszert az életedbe, hogyan legyél lehengerlően magabiztos, hogyan sugározzon belőled az udvariasság, a humor, a kreativitás? Szó fog esni mindenről.

A témák határtalanok. Az életünk szépsége a sokszínűség, a szó szoros értelmében vett úriember pedig rengeteg dologban tud kiemelkedni társai közt. Annyit megígérek, hogy nagyon sok háttérmunkám lesz a blogban, mind elméleti, mind gyakorlati megközelítésből. Nincs tökéletes férfi, de meg szeretnék próbálni az lenni. Szerintem te is.

Nem vagyok jobb nálad. De jobb akarok lenni. Hogy aztán segíthessek neked, hogy te is jobb legyél.

Tarts velem.

A bejegyzés trackback címe:

https://gentlemonkey.blog.hu/api/trackback/id/tr426796395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vankod 2014.11.05. 22:17:32

"lehetsz elképesztően éles elméjű, ha a lustaságod hátráltat" ez ellen jó lenne valamit "kapni" :D - persze most is ezt olvasom, ahelyett, hogy tanulnék
süti beállítások módosítása